diumenge, 16 de desembre del 2012

Bonjour!

Som els alumnes de 3r A i B de l'escola Anunciata de Cerdanyola. Anirem actualitzant aquest bloc amb totes les coses que ens agraden i amb el viatge a França que farem, Espere'm que us agradi molt!