Bonjour
Salut! c'est le blog des eleves de l'ecolé Anunciata de Cerdanyola del Vallés
Pàgines
Introduction
Chansons
Actualité
dimecres, 16 de gener del 2013
TAL - Je Prends le Large
Bonjour je m'appelle Abril et je suis de la classe 3rB,
je laisse une chanson française de 2012
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada